Klachtenprocedure

keuken-boiler.nl zal altijd in alle redelijkheid klachten over leveringen, producten en service proberen op te lossen in overleg met de klant.

Klachten kunnen telefonisch worden doorgegeven. Schrijf hierbij voor uzelf altijd de datum en tijdstip op waarop uw de klacht heeft doorgegeven en noteer de naam van de medewerker met wie u deze klacht heeft besproken.

Meldt voor een snelle afhandeling uw klachten zo kort mogelijk na de levering of vaststelling van het probleem.

Klachten over aflevering worden tot één maand geaccepteerd.

Mail klachten over onopgeloste zaken met de klanten service tot uiterlijk twee maanden na levering ekend en rechtstreeks t.a.v. de directie van keuken-boiler.nl

Klachten over leveringen ouder dan één jaar worden niet meer gehonoreerd. Voor vragen over garantie en service kunt u echter altijd bij ons terecht!

Probeer een probleem altijd in overleg met ons op te lossen.

Klachten worden binnen 48 uur in behandeling genomen, de klant word telefonisch of per mail op de hoogte gebracht van de afhandeling.